Asiakaspalvelun laatu erinomaisella tasolla

Mittaamme ja seuraamme asiakastyytyväisyyttä päivittäisellä tasolla. Asiakaskontaktin jälkeen lähetämme joka kolmannelle asiakkaalle tekstiviestin asiakkaan meille soittamasta puhelusta, asiakkaan sähköpostista meille ja asiakaspalvelijamme tekemästä soitosta asiakkaalle. Asiakkailta tiedustellaan, kuinka tyytyväisiä (CSAT-arvo) he olivat asiaa käsitelleeseen asiakaspalveluhenkilöön, ja kuinka todennäköisesti he suosittelisivat (NPS-arvo) kokemuksensa perusteella Kymenlaakson Sähköä läheisilleen.

Vuonna 2020 asiakaspalvelun laadun tulokset paranivat entisestään. Tavoitteet ylitettiin sekä asiakaspalvelun tyytyväisyydessä että yhtiön suosittelussa. Koronatilanteen vuoksi asiakaspalvelua on hoidettu vuonna 2020 pääosin etätyönä. Tulokset osoittavat, että asiakaspalvelun henkilöstö on työhönsä erittäin sitoutunutta ja omistautunutta.

CSAT_NPS_VK2020.jpg

Asiakkaan arvostus ja hyvä palvelu osa päivittäistä toimintaamme

Hyvin palveltu asiakas on strategiamme ja arvojemme keskiössä. Haluamme olla läsnä siellä, missä asiakkaammekin ovat, joten palvelemme asiakkaitamme useissa eri kanavissa. Palvelemme asiakkaitamme puhelimitse, verkkosivujemme kautta, sähköpostitse, Online-asioinnin kautta, sosiaalisen median kanavissamme sekä kahdessa eri toimipisteessä.

Kehitämme ja digitalisoimme palveluitamme asiakaslähtöisesti, ja tuotekehityksemme vastaa asiakkaiden tarpeisiin. Palvelemme asiakkaitamme suomen lisäksi englannin ja ruotsin kielellä.

Tiedotamme asiakkaillemme ajankohtaisista asioista uutiskirjeillä, asiakaslehdessä, erilaisissa tapahtumissa sekä tarvittaessa mm. tekstiviestillä.